Job 18 van 59


Report this listing

Solliciteren



business manager exselsia


Functie

Je rol als Business Manager is driedelig:

Commercieel

Je ontdekt nieuwe opportuniteiten en biedt op maat gemaakte oplossingen aan aan de klant. Je streeft ernaar om nieuwe markten te betreden, zoals ziekenhuizen en rusthuizen, en tegelijkertijd ons dienstenaanbod uit te breiden naar administratieve en managementondersteuning.

Je bouwt duurzame relaties op met je stakeholders en klanten.

Je overlegt met je Nederlandse collega's die dezelfde dienstverlening aanbieden over de acties die jullie samen kunnen ondernemen, je doet onderzoek naar BE/NL, je wisselt klanten uit, enz¿.

People management/coaching

Je bent een bron van inspiratie en motivatie voor je collega's, je weet hoe je hun talent kan ontwikkelen en versterken. Je geeft open en constructieve feedback die je team efficiënter maakt en laat outperformen.

Je stuurt de operationele activiteiten van het team aan, met als doel groei en rendabiliteit. Je ondersteunt je collega's bij het aansturen van hun teams (receptionisten of projectcoaches -"vliegende receptionisten" ) en je denkt met hen mee om processen te verbeteren, de juiste keuzes te maken en oplossingen op maat te vinden.

Strategisch

Dankzij jouw expertise en strategische visie blijven we onze diensten van Exselsia ontwikkelen. Je houdt de markt rond onthaal in de gaten (nieuwe technische oplossingen, tendensen).

Je ontwikkelt met het team efficiëntere processen om onze dienstverlening te verbeteren.

Dit is een interne vacature om te werken bij Randstad. Gelieve rechtstreeks via deze link https://www.randstad.be/nl/over-ons/werken-bij-randstad/interne-vacatures/business-manager-exselsia_sint-agatha-berchem_AFASRSNL-2939/ te solliciteren.

Bedrijfsprofiel:

Exselsia maakt deel uit van Randstad Professionals en is de outsourcing specialist op het vlak van onthaal en administratie. Steeds meer bedrijven willen zich immers focussen op hun core business en zoeken voor hun andere activiteiten een specialist.

Gelijkekansenbeleid Randstad Group

Bij Randstad Group streven we naar gelijke kansen voor iedereen en hanteren we een competentiegerichte selectieprocedure. Alle gekwalificeerde kandidaten zijn welkom, ongeacht leeftijd, seksuele geaardheid, nationaliteit, geloof, geslacht, handicap, enzovoorts. We gaan voor een inclusieve werkomgeving waarin diversiteit wordt omarmd en discriminatie en intimidatie niet worden getolereerd. Wij willen een afspiegeling te zijn van de maatschappij waarin we actief zijn; dat maakt onze organisatie sterker en veerkrachtiger.

Jouw profiel

-Je bent een commercieel talent en kan rekenen op ruime ervaring binnen de consultancy sector (projectsourcing) of andere HR-diensten.

-Dankzij je enthousiaste persoonlijkheid en relationele intelligentie weet je hoe je jouw team kan coachen en motiveren.

-Je aangeboren talent voor doelgerichte communicatie zorgt voor positief teammanagement en de ontwikkeling van een sterk netwerk met verschillende belanghebbenden.

-Je beschikt over sterke analytische vaardigheden.

-Je bent een ambassadeur van onze fundamentele waarden.

-Je bent Nederlandstalig met een goede kennis van het Frans en het Engels.

-Kennis van planning is een plus.

10 goede redenen om te solliciteren: 1. Werken bij Randstad, is werken bij een top employer. 2. We leggen de focus op een inclusieve bedrijfscultuur: gelijke kansen voor iedereen zodat je jezelf kan zijn 3. Focus op jouw groei en ontwikkeling : feedbackgesprekken, een persoonlijke learning coach en een ontwikkelingstraject op maat 4. Een aantrekkelijke verloning afhankelijk van werkervaring + netto onkostenvergoeding van 160€/maand 5. Maaltijdcheques van 8€/dag, ecocheques tot 250€/jaar, vakantiegeld én eindejaarspremie 6. 20 dagen vakantie + 12 adv vrij te kiezen in opname 7. Laptop + smartphone + data abonnement 8. Een bedrijfswagen en tankkaart 9. Extralegaal pensioen plan, hospitalisatie- en groepsverzekering (incl. overlijdensdekking en invaliditeitsverzekering) 10. Interessante bonusregeling Solliciteren? Wij vinden het belangrijk dat iedereen kan deelnemen aan de selectieprocedure. Heb je hierover nog specifieke vragen of noden mail ons dan even : recruitmentcenter@randstad.be.

  • De klant begeleiden bij de toepassing van de oplossingen
    Adviseren over de organisatie, de methodes en de middelen
  • Auditeren en certificeren van organisaties en de organisatieontwikkeling
    Aanbevelingen doen over de evolutie
  • De uitvoeringsmodaliteiten van de oplossingen bepalen
    De succesfactoren identificeren
  • Bijdragen tot de uitwerking van de interne en externe communicatiestrategie van de klant
    De implementatie ervan begeleiden
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden

Aanbod

10 goede redenen om te solliciteren:

1. Werken bij Randstad, is werken bij een top employer.

2. We leggen de focus op een inclusieve bedrijfscultuur: gelijke kansen voor iedereen zodat je jezelf kan zijn

3. Focus op jouw groei en ontwikkeling : feedbackgesprekken, een persoonlijke learning coach en een ontwikkelingstraject op maat

4. Een aantrekkelijke verloning afhankelijk van werkervaring + netto onkostenvergoeding van 160€/maand

5. Maaltijdcheques van 8€/dag, ecocheques tot 250€/jaar, vakantiegeld én eindejaarspremie

6. 20 dagen vakantie + 12 adv vrij te kiezen in opname

7. Laptop + smartphone + data abonnement

8. Een bedrijfswagen en tankkaart

9. Extralegaal pensioen plan, hospitalisatie- en groepsverzekering (incl. overlijdensdekking en invaliditeitsverzekering)

10. Interessante bonusregeling

Solliciteren?

Wij vinden het belangrijk dat iedereen kan deelnemen aan de selectieprocedure. Heb je hierover nog specifieke vragen of noden mail ons dan even : recruitmentcenter@randstad.be.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht